10 Eylül 2012 Pazartesi

TAŞINDIM...

ZonguldakAnkara

3 Eylül 2012 itibariyle Zonguldak'tan Ankara'ya taşınmış bulunmaktayım arkadaşlar..Zonguldak'tan ayrılmak,arkadaşlara veda etmek beni çok zorlasa da yeni evime taşındığım için de çok mutluyum..İki duyguyu birarada yaşamak buna derim,hem içim yanıyor hem memleketime aileme yaklaştığım için içim kıpır kıpır..
Değişik heyecanlar bunlar:))yavaş yavaş yerleştim çok az bir işim kaldı..Bloguma vakit ayırmayı özlemişim,yeni tarifler eklemek istiyorum aslında..Ankaralı blog buluşmalarını da merak ediyorum,çünkü hepsine katılmayı düşünüyorum:))Yazmak istediğim çok şey var ama yazıya dökemiyorum,başım da hafif bir ağrı karmakarışık düşünceler..Herkese iyi geceler..Sevgiler...

7 yorum:

Emine Kaya dedi ki...

Hayırlı olsun inşaalah takipteyim :)

mihrimah dedi ki...

yeni evin yeni hayatın hayırlı olsun canım.kısa süre önce bu taşınma olayını yaşayan biri olarak allah yardımcın olsun kolay gelsin sevgiler

Pozitif Pembe dedi ki...

aaaa diyodun zaten ama senin adına sevindimm ama taşınamadık ona üzüldüm ben ankaraya sık sık geliyorum alışverişe çaycumada bişey bulamıyorum....bir blog arkadaşımla tanıştım hatta...gelince yazarım burdan bende bu yaz antalyaya taşınıcam...bakalım sevgiyle kal yeni hayatın yeni evinde mutlu geçsin...sevgiler

Meltem dedi ki...

Bozkırımıza hoşgeldiniz :)

pembe mor alg dedi ki...

tatlım ben de zonguldaklıyım ve bende ayrıyım malesef

elvnkdoglu dedi ki...

HAYIRLI OLSUN CNM,zonguldakta olmadı bakarsın ankarada görüşürüz:)sayfanıda büyük bir merakla ve zevkle takip edeceğim...

elvnkdoglu dedi ki...

büyük bir zevkle takip edeceğim,mutfak ve yemek yapmak en büyük zevkim.hayırlı olsun canm..