1 Haziran 2013 Cumartesi

Eltimin sayfasından çalıntı,pardon alıntı:))) yazıı...

ANKARA TURU :)
Uzun bir aradan sonra hepinize selamlar :) Bu ara sırasında ben neler yaptım diye merak edenleriniz için anlatayım. Bizim miniğe oda yapalım sevdasıyla başladığımız boya badana işleri tüm eve sıçrayarak detaylı yaz temizliği ile son buldu. Eh evi temizledik biraz gezelim sevdası başladı. Ankara'ya sevgili eltim Filiz'e (namı değer Filiz'ce lezzetler) ziyarete gittik. 1 hafta boyunca Ankarayı fethettik :)) Bebeler küçük olunca rotamızı ona göre belirledik. Harikalar diyarı, Göksu park, Atlantis, Kızılcahamam gittiğimiz yelerden bazıları. Anıtkabir, Kızılay vs. bu sefer gezemedik. Yediğim içtiğim bana kalsın ben resmettiklerimi anlatayım size:)))

Gerisi Taha'yla yeni hayat adresinde...

Tam Ankara turu olmasa da ucundan kıyısından gezebildik,zamanımız yoktu kısmet başka zamana artık..Bu küçük not benden:))

Hiç yorum yok: