5 Kasım 2013 Salı

KEMİK SUYUNA ÇORBA..

Evdeki oğlanlar için kemik suyuna çorba..
Yapılışı;
Aslında tadı işkembe çorbasını andırıyor,ben seviyorum bu tadı,çocuklarımda beğendiler..peki nasıl yaptım 3-4 parça kemiği haşladım,çorba yapılacak tencereye süzdüm(yaklaşık 1,5 litre)..kemikte kalan et parçalarını da tencereye didikledim,ayrı bir kapta 3-4 kaşık yoğurt,1 kaşık un,2 damla limon suyu ve bir yumurta sarısını iyice çırptım,kemik suyuna yavaş yavaş ekledim,çorbayı kaynayana kadar karıştırdım,bir tutam tuz ve çok az karabiber attım,2 diş sarımsağı rendeleyip çorbaya ekledim,çorba koyu bir kıvamdaysa biraz kaynamış sıcak su ekleyip kıvamını ayarlayabilirsiniz ..siz içeceğiniz vakit sarımsak,limon,kırmızı biber ve sirkeli bir sos hazırlayıp ekleyebilirsiniz..
Çocuklardan dolayı bizimkisi biraz sade oldu..Herkese afiyet olsun ..Sevgilerimle..

Hiç yorum yok: