16 Ocak 2009 Cuma

Paçanga böreği

yemekteyiz programında bolca yapılan ve ünlü olan börek..bende denedim..çok lezzetli,hemde yapması çok pratik..
malzemeler;
1 yufka
100 gr pastırma
8,10 ince dilim kaşar peynir
kızartmak için sıvıyağ
yapılışı;
yufkalar önce 4 üçgen parçaya kesilir.her parça tekrar ikiye kesilir(büyük olmasını isterseniz tekrar kesmeyin),8 üçgen elde edilir.yufkaların geniş kısımlarına pastırma ve kaşar dilimleri konup kalın kalın sarılır..sıvıyağda kızartılır..sıcakken servis edilir..afiyet olsun..

2 yorum:

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

süper pastırmayı çok sevmememe rağmen bu böreği severek yiyorum genelde hep dışarda yedim hiç kendim yapmadım en kısa zamanda bende denicem ellerine sağlık canım sevgilerimle fikriye

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

pastırma biraz pahalı olmasına rağmen severek yiyoruz. böreğede çok yakışıyor... ellerine sağlık