27 Haziran 2009 Cumartesi

ZONGULDAK'TA SÜRPRİZ BULUŞMA...

BEN,AYBİKE,KAMURAN

GEÇEN PERŞEMBE GÜNÜ ZONGULDAK'TA SÜRPRİZ BİR BLOG BULUŞMASI GERÇEKLEŞTİ..EE HEP ANKARA'DA İASTANBUL'DA OLACAK DEĞİL YAA..BİZDE İKİ ZONGULDAKLI ARTIK BİŞEYLER YAPMAYA BAŞLADIK..
TAA AMERİKA'DAN :))AYBİKECEYLAN (AYBİKE'NİN MUTFAĞINDAN) KOMŞUCUM GELİNCİKMUTFAK 'A KONUK OLDU.BENDE BU SAYEDE TANIŞMIŞ OLDUM..VEDE ÇOK MEMNUN KALDIM..İYİKİDE BU BLOGLARI AÇMIŞIZ VE İYİKİ DE GÜZEL DOSTLUKLAR KURMUŞUZ..AYBİKE HANIM AMERİKA'DA YAŞIYOR VE BURAYA KIZKARDEŞİNİ ZİYARETE GELMİŞ,KOMŞUMDA FIRSATTAN İSTİFADE BUYUR ETMİŞ EVİNE..ÇOK GÜZEL BİR GÜN GEÇİRDİK,EN AZINDAN BEN ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM..KAMURAN ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK,YAPTIĞIN HER ŞEY ÇOK LEZZETLİYDİ..
AYBİKE HANIM'ADA BURADAN TEŞEKKÜR EDİYORUM,BİZİ ÇOK SEVİNDİRDİ.UMARIM BURADAN DOSTLUĞUMUZ DAHADA PEKİŞİR..MUTLU,HUZURLU TATİLLER GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...

GELİNCİKMUTFAK BİZE NELER HAZIRLAMIŞ NELER...TEKRAR ELLERİNE SAĞLIK..

7 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayyy ne güzel canım arkadaşlığınız dostluğunuz daim olsun...
Mamalarda çok nefis yapanında yayınlayanında ellerine sağlık mutlu pazarlar...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Filizcim ne hoş bir buluşma olmuş . Masa da harika görünüyor arkadasinın eline saglık . Sevgiler

TATESAL dedi ki...

DOSTLUĞUNUZ DAİM OLSUN CANIM!!!

mutfaktakizaman dedi ki...

ne guzel bir dostluk olusmuss allah dostlugunuzu daim etsinn

masa bir harikaa soylenecek soz yokk...

gelincik dedi ki...

ne güzel bulışmuşsunuz emin çok güzel vakit geçirmişsinizzdir.
danaldan gercek dostluga gecmek cok güzel benimde bir arkadaşım var farklı sehirlerde blogla tanisip suan aynı sehirdeyiz vede ailece görüşüyoruz:)
ziyaretin ve güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim bende seni takibe aldım sevgiler

balböcükleri dedi ki...

ne güzel.aybike ablayı nasıl buldun.sen farklı çıkmışsın tekrar tekrar hakkımdaki yazındaki haline bakıp durdum.

Sevil Şahin dedi ki...

filiz sendemi zonguldaktasın kız benim eşimde oralı ve ben hersene yazın geliyorum temmuzda yine geleceğim :)
senle tanışmak isterim tatlım