21 Aralık 2010 Salı

AKŞAM MENÜSÜ...


 Bu akşam menü de Tavuklu mantar sote,Pilav,Patates püresi,Dr Qetkerin sebzeli pizzalarından vardı.Tam bir kalori bombardımanı dimi...

Patates püresi için;
4 patates
2 kaşık tereyağ
1,5 bardak süt
tuz
Yapımı;4 orta boy patates haşladım,Derin bir kapta iyice ezdim,Tencereye aldım tereyağ ile kavurdum, sütü ve 1 tatlı kaşığı tuz ilave edip karıştırdım,sütü patates hemen çekiyor zaten..biraz dinlendikten sonra servise hazır..
Bu pizza gerçekten çok lezzetli hamuru  ince ve sebzeli olması güzel,oldukçada hafif..Tavsiye ederim..

13 yorum:

Adsız dedi ki...

enfes görünüyor
ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Tan benlik bir menü olmuş.Bu tabağı alıp kaçıyorum.
Ellerine sağlık
Sevgiler

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Afiyet olsuuun:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ama Allahım:)Pizzayı başka akşam yeseydiniz:)Bir girip bir çıktığım diet modunda tabağı görünce ilk aklıma bu geldi:)Ellerine sağlık canım

Sevgiler:)

balböcükleri dedi ki...

ya bu hazır pizzaları hiçö sevmiyorum ben kuzu sen gibi hamarat kadın alırmı bunları yahu.e bazen oluyor öyle desene.afiyetler olsun

FİLİZ'CE dedi ki...

olmaz markette gördüm hemen yemem lazım dedim..gece uyuyamazdım yoksa:))

Unknown dedi ki...

aklım kaldı tam benlik olmuş.ellerine saglık.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Menu sahane afiyet olsun
Sevgiler

lezzetyagmuru dedi ki...

Gerçekten de kalori bombası ama hepsi ayrı güzellikte,afiyet şeker olsun canım...

kalpkurabiye dedi ki...

harika bir menü olmuş Filizciğim..
hele o pizzalaarr ooff:)

Aysegül dedi ki...

merhaba porselen demlik çay saati etkinliğimiz başlıyor..
15 Ocak,15 Aralık tarihleri arasında yapılacaktır.Katılımınızı bekliyoruz..
ev sahibimiz
http://merakiyidir.blogcu.com
saygılar..

mandalincikmazi dedi ki...

MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM


http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğine

ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım



30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.


Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.



TEŞEKKÜR EDERİM


NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

Hepimize kolay gelsin.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canım ailece Sağlıklı,Huzurlu,Başarılı,Mutluluk dolu Yıllar diliyorum.Sevgilerimle...
Bloğum da epeydir sorun yaşıyorum biraz com,a geçmenin verdiği geçici sorundan 3 gün bloğuma ulaşamadım, biraz da benim hatamdan yazdığım ya yorumlarımı göremiyordum ya da ling veremiyordum ve geri dönüşleriniz zorlaşıyordu.Sanırım bu sefer oldu artık ling verebiliyorum.
lezzetyagmuru.Sevgilerimle mutlu yıllar...