6 Ekim 2011 Perşembe

BEN DE VARIMM ve YALOVA GEZİSİ:))



Uzun zamandan beri yokum,yaz nasıl geçti anlamadım arkadaşlar,yaz başı zaten bebeğim dünyaya geldi,daha sonra Yiğitim sünnet oldu,bayram,Kur'an,misafirler derken okullar açıldı..
bu arada Bertuğ da ele avuca geldi ..Minik paşamın  4.ayı bitmek üzere..günden güne değişiyor,haylazlığa  başladı bile,hep kucakta olmak istiyo beyfendi,özellikle sabahları  enerji küpü,hareketleri çok tatlıı ve bir o ka darda komik..yiyorum,yiyorum doyamıyorum kara böcüğümü..Akşama kadar onunla uğraşıyorum yani,gece uykularımız düzene girdi..işlerimi akşamları yapıyorum artık..blogumada galiba gece vakit ayırıcam öyle gözüküyor..yeni tarifllerimi yayınlamak için sabırsızlanıyorum,arşivde bir kaç resim olacaktı,ilk onlarla başlarım sonrada devamı gelir inşallah..Artık iki çocuklu bir kadınım,sorumluluklar ikiye katlandı.. zorlansamda blogumu bırakmıcam ..

Yalova-Termal..Almanyadaki eltimlerin yazlığındaydık,Ramazan bayramımızı orada geçirdik,İstanbuldaki eltimlerde gelince yılllar sonra eşim yani üç kardeş izinler denk gelip birarada bayram geçirdiler..Çınarcık,Yalova merkez ve termali karış karış gezdik..üç gün eğlenceli ve güzeldi..







Atatürk müzesi kapaşı olduğu için gezemedik..Burada çok turist var..Doğu ülkelerde isim yapmış bir yer Yalova-Termal ve Çınarcık..






Yiğitimde erkekliğe ilk adımını attı.. adam oldu sarı kafam..Allah'ım damatlığınıda gösterir inşallah yavrumun...

5 yorum:

sevda dedi ki...

tekrar aramıza hoşgeldin canım.bebişe uzun sağlıklı ömür diliyorum.büyük oğlunda sünneti hayırlı olsun. darısı düğününe inşallah.sevgiler.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

maşallah paşalara. rabbim kuzularımızın nice güzel günlerini görmemizi nasip eder inşallah.

mihrimah dedi ki...

rabbim evlatlarınızı sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin umarım herşey gönlünüzce olur

http://defneylebirlikte.blogspot.com/ dedi ki...

hoşgeldin canım.Allah analı babalı büyütsün.oğluna da maşallah darısı diğerinin başına....

Aycan dedi ki...

Güzel haberlerle ,aramıza hoşgeldin canım.Minik bebeşte malşallah büyümüş valla.Yeni tariflerini bekliyoruz.

Sevgiler;