6 Mart 2012 Salı

OĞLUMUN DOĞUM GÜNÜ MASASI..




Canım oğlum..İyiki doğdun,iyi ki varsın,iyi ki benim oğlumsun..Yaşına rağmen o kadar efendisin,akıllısın,ve iyi yüreklisin ki beni şaşırtıyosun,seninle her zaman gurur duyuyorum..Allahım sana ve kardeşine hayırlı ve mutlu uzun ömürler nasip eder baban ve bende en güzel günlerinizde yanınızda oluruz inşallah...Kardeşine gösterdiğin  olgunluk ve ona beslediğin sonsuz sevgi için çok teşekkürler...ilk göz ağrım,can arkadaşım,aşkım,canım oğlum..seni çok seviyorum..Annen..



Peynirli ve zeytinli rulo poğaça
Mercimek köftesi
Şekilli kurabiyeler
Ispanaklı kıymalı börek
kürdan böreği

Patates salatası..

11 yorum:

emelce yemek dedi ki...

Nice yillara,senin de ellerine saglik

TATESAL dedi ki...

Delikanlıya nice güzel yaşlar diliyorum,sağlıkla,mutlulukla...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

hayırlı uzun ömürler Yiğit te
sizinde ellerinize sağlık harika lezzetli bir masa hazırlamışsınız canım

mutfagabuyrun dedi ki...

yiğite nice sağlıklı mutlu seneler canım.sevgiler.

reyhane dedi ki...

Hayırlı ömürler dilerim..

sarımutfak-hande dedi ki...

herşey çok güzel olmuş ellerine sağlık oğluşuna uzun sağlıklı bir ömür dilerim canım
sıcacık sevgilerimle...

umutluhayat dedi ki...

yiğite nice uzun ve mutlu ömürler dilerim.seninde ellerine sağlık nefis bir masa olmuş.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Yiğitin doğum gününü kutlarım. Nice yaşlara...
Ellerinize sağlık herşey çok güzel görünüyor...

Nuray dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel bir masa olmuş, her şey nefis görünüyor.Allah oğlunuza sağlıklı uzun ömürler versin damatlığını göstersin inşallah..sevgiler..

*mehtap dedi ki...

yakışıklı oğluna nice güzel yaşlar dilerim.Sofrada çok güzel şeyler varr.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Aaa ben nasıl kaçırmışım bu güzel kutlamayı.
Yiğit beye ailesiyle hep birlikte.
Sağlık,Huzur,Mutluluk dolu nice nice yıllar diliyorum.
Bu arada anneside döktürmüş maşallah.Masada ki lezzetler hepsi de birbirinden nefiss görünüyor.Ellerine emeklerine sağlık canım.
Sevgiler...