8 Ağustos 2014 Cuma

İrmikli TOPLAR


İlk kez mobilden tarif yazıyorum bloğuma☺☺her şeyin bir ilki vardır biraz heyecanlıyım hihiihi.. .                
  Bu güzel lokumları ya da topları dün gelen arkadaşlarım için hazırladım, çoğu blogda tarifi var, çok pratik, özel günler için şık bir alternatif, üstelik de lezzetli.. Ben zaten çoğunlukla pratik ve az malzemeli tarifleri tercih ediyorum, bu da onlardan bi tanesi...      
Malzemeler
7 yemek kaşığı irmik
7 kaşığı şeker
3subardağı süt
1paket krem şanti
Üzerine bulamak için hindistan cevizi
Yapılışı :
İrmik,  şeker ve süt muhallebi kıvamını alana dek pişirilir. Soğutulur, içine toz krem şanti eklenir ve kaşık yardımıyla muhallebi yedirilir.. Muhallebiden ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp, avuç içinde yuvarlanır (avuç içini su ile arada ıslatmak işimizi kolaylaştırır) daha sonra hindistan cevizine bulanır.. Buzdolabında biraz dinlendirildikten sonra servise hazırdır.. Afiyet olsun.. Herkese sevgiler..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

yemek tarifleri dedi ki...

çok güzel tarifler paylaşıyorsunuz,ellerinize emeğinize sağlık...