4 Haziran 2009 Perşembe

HAMUR KIZARTMASI


Bu tarifimi 44.P.D.Ç.S.E evsahibesi sevgili http://narinmutfagi82.blogcu.com/ 'a gönderiyorum...Ve kendisine kolaylıklar diliyorum..

Malzemeler;
2 bardak ılık su
1 pkt yaşmaya
tuz,un
Yapılışı;
Maya 2 bardak ılık suda eritilir,tuzu ve unu eklenip ,hamur çok katı olmayacak şekilde yogurulur(ekmek hamuru kıvamında)
Hamur,mayalanmadan kolay şekillendirmek için 4-5 bezeye ayrılır,merdane yardımıyla yarım santim kalınlığında açılan hamurlar şekilli kurabiye kalıpları ile kesilerek kızgın yağda kızartılır.İsteğe göre de hamurlar ufak yuvarlaklar şeklinde açılır,ortasına iç malzeme konur.Ben peynirli,maydonozlu iç hazırladım.Yarım ay şeklinde kapatılır,kızgın yağda arkalı önlü kızartılır..
..Afiyet olsun..

16 yorum:

eyerhagu dedi ki...

ayyy çok şirin görünüyor bu hamurlar insan bunları yemeye kıyamaz ellerine sağlık canım sevgiler...

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım tombik yıldızlara bayıldım..

Birsel ve İrem dedi ki...

Günaydın. Çok canım çekti şimdi, olsa da yesek. Ellerine sağlık, nefis görünüyor. Sevgiler.

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Hamur kızartması değil tam bir sanat eseri olmuş :)) Bayılırım hamur kızartmasına yanında çayda varsa oohhh mis gibi.. Ellerine sağlık Filiz'cim..

pelince dedi ki...

Şekilli şekilli şahane olmuş,çocuklar bayılır bu kızartmaya.
Ellerine sağlık,kuzulara afiyet olsun :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım pufidik pufidik ellerine sağlık bir tane aldım:))

Unknown dedi ki...

yanına da peynir ve bir bardak demli çay oldumu?ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR..
HAMUR İŞİNİ ÇOK SEVERİM..
ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLER...

made in funda dedi ki...

nefis görünüyorlar ve de çok iştah açıcı.ellerine sağlık canım..

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

çok şirin olmuşlar...yıldızlılar yiğit'emi...ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

NE SEVİMLİ LEZZETLER ELLERİNE SAĞLIK CANIM .....

bambi dedi ki...

Kızarmış hamurlar harika olmuş.Hamuru hazırlayıp mayalanmasını beklemeden açıp kesiyorsunuz anladığım kadarıyla,mutlaka deneyeceğim,sevgiler..

lemanice dedi ki...

bende çok yapardım bunlardan ama çok yiyorum yapınca oyüzden yapmayalı çooook zaman oldu.ellerine sağlık.kalıplarla kesmekte çok hoş bir fikir değilmi bende denemiştim de:)))sevgiler sende gel bana.

atesböcegi dedi ki...

ay sekillere bakarmisin ne tatli olmus. tadida öyledir eminim. ici peynirli olanlarada bayildim. Bende yaptimmi illa ici dolu olandanda yaparim. Harika olmuslar canim benim.
Lahmacunlarinda cok nefis. Hmmmm... becerikli arkadasim benim...
sag ol canim gecmis olsun dileklerin icin. Sükür cocuklar atlatti. sira simdi bende. kocaman öpüyorum seni.

gelibolu17 dedi ki...

bu güzel tarif için çok teşekkürler ellerinize sağlık.sevgiler selamlar...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Filizcim bayıldım ben bu hamurlara. Şekilli şekilli çok güzeller. Ellerine sağlık. Biz de Eylül gibi Zonguldak'a taşınacağız bu arada :) Sevgiler...