11 Mayıs 2012 Cuma

YOĞURTLU HAVUÇ SALATASI

Herkesin bildiği ,yemekten hoşlandığı ve oldukça da pratik bir lezzet..
 Malzemeler:
4-5 adet orta büyüklükte havuç
2 kaşık sıvıyağ
1 kase yoğurt
3-4 kaşık mayonez
bir fiske tuz
2diş sarmısak
Yapılışı;
Havuçlar rendelenir,2 kaşık sıvıyağda yumuşayana kadar kavrulur...Ocak kapatılıp havuçlar biraz soğumaya bırakılır..Bu arada yoğurdumuza sarmısaklar rendelenir,mayonez ve tuzu eklenip karışım homojen kıvama gelinceye kadar çırpılır..Soğuyan havuçla yoğurt karıştırılır,arzuya göre çekilmiş cevizde katılabilir..Servis tabağına alınır..Ben üzerine ceviz serptim,salatalıkla süsledim..Denemek isteyenler için kolay gelsin..Sevgiler..

5 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

bu gün aynı şeyi yapmışız :))
ellerine sağlık...

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim görüntü ye beni diyor:)
sevgilerle

Unknown dedi ki...

İçerisine bir fincan da ceviz koyunca yemelere doyamıyorum:)
Ellerine sağlık canım.
Muhabbetle..

Unknown dedi ki...

canım nerdesin....

Burcu Kayhan dedi ki...

Merhaba,
En sevdiğim ve sık yaptığım salatalardan biridir, çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.Sevgilerimle:)