23 Ekim 2009 Cuma

FASÜLYE KIZARTMASI

Malzemeler,
Yarım kilo fasülye
2 kaşık un (isterseniz mısır unu)
Tuz
Kızartmak için sıvıyağ
Yapılışı;
Fasülyelerin uçları kesilir,yıkanır,derin bir tencerede yumuşayana kadar haşlanır,pişince suyu süzülür.Düz bir tabağa un ve tuz konur,fasülyeler una bulanır(balık unlar gibi), 2-3 kaşık kızaratacağınız  tavaya  sıvıyağ gezdirilir ,kızınca fasülyeler dizilir arkalı önlü kızartılır..Üzerine yoğurt ,domates sosu v.s. dökmüyoruz,bu şekilde servis ediliyor..
Tavsiye ederim çok güzel oluyor,Fasülye yemeği yemeyen çocuğunuz varsa bi de böyle deneyin..Afiyet olsun..

20 yorum:

mutfaktakizaman dedi ki...

hmmm ellerine saglik canim bu sekilde galeta unlu bakla kizartmasi yemistim daha once bunu hic denemedim denesem hicde fena olmaz sanirim;))
sevgilerimle

efulemm dedi ki...

çook güzel görünüyorda bişeyi merak ettim sdece uçlarını alınca kenarlarından daha sonra kılçık çıkmıyormu?*

pelince dedi ki...

Ben hiç yemedim,lezzetini çok merak ettim.. ellerine sağlık ..
Güzel bir hafta sonu diliyorum..

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik canim.
Bende yaparim ve cok severek yeriz.
Fasulye kavurmasida bilirmisin?O da cok lezzetli olur.
Sevgilerle.

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

aaaaaayyyy....çoook severim...fasulye kızartmasını asla es geçmem yerim...ellerine sağlık...çok güzel olmuş...

filiz dedi ki...

Ellerine saglik cok guzel olmus.
Bende hamsi gibi unlayip tavaya diziyorum ezilmis sarmisaklar serpip ikinci kati diziyorum
alt ust kizartiyorum oda super oluyor sarmisak seviyorsan dene derim
Sevgiler canim

e.esma.albayrak dedi ki...

rahmetli yengem yapardı ilk duduğumda garipsemiştim ama taze küçük fasulye cok lezzetli oluyor...

balböcükleri dedi ki...

hiç tatmadım.ama görüntü güzel

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. İlk defa duydum ve tarifine bayıldım, ellerine sağlık. Mutlaka deneyeceğim, üzerine sarımsaklı yoğurt veya domatesli sos olur mu? Sevgiler.

made in funda dedi ki...

karadeniz yemeği.ben de burada gördüm..ellerine sağlık canım...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım ne kadar güzel bir tarif olmuş bu böyle.
Bayıldım.
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

Pembe Tatlar dedi ki...

Tadını merat ettim sevgilerimle...
Elerinize sağlık..

hdidem95 dedi ki...

hiç denemedim ne değişik tarif ellerine sağlık canım sevgiler

Canan dedi ki...

Canımcım ellerine sağlık. Fasülye kızartmasını hiç yemedim. Ama kızartma olayı işin içine giriyorsa illaki güzeldir. Vallahi acil denemek istiyorum.

Çoook öpüldün,
Canan

Baharat tadında dedi ki...

Selam canım,
Bende karadenizliyim ama hiç denemedim fasülye kızartmayı eminim çok lezzetlidir. Ellerine sağlık...Çok öpüyorum...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Hic denemedim bugune kadar, aklima da hic gelmedi ne yalan soyleyeyim:) Denemek lazim, ellerinize saglik!

Doyumluk.... dedi ki...

Çok severim bende dün yaptım.eline sağlık

balböcükleri dedi ki...

filiz gı duyduğuma göre eve tahin almışın:)benim blogda bi tahinli kurabiye tarifi var eski kayıtlarda bak o dehşet güzel oluo hemde hiç margarin yok.tavsiye edireeeeeeeeeeem

atesböcegi dedi ki...

Yemegini cok severiz. Böyle kizartmasida eminim cok enfes olur. Ellerine saglik canim. Bende bir deneyeyim. cok öpüyorum arkadasim

canikom dedi ki...

ellerinize sağlık.bol yağdamı kızartacağız acaba