13 Ekim 2009 Salı

İKİ RENKLİ KURABİYE


Malzemeler;
1 yumurta
1 paket margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 pkt vanilya
1pkt kabartma tozu
Aldığı kadar un
  Yapılışı;Bütün malzemeler sırasıyla konulur,un ve kabartma tozu elenir..yumuşak ele yapışmayacak bir hamur olana dek un eklenir ve yoğurulur..hamur kıvama gelince ikiye ayrılır,birine kakao katılır ve tekrar yoğurulur..İstenilen şekiller verilir,yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilir,180 dercelik fırında 20 dakika pişirilir..
   Ben çiçek ve yüz şekilleri yaptım.Yarın oğluşumun beslenme sırası bende,her hafta bir anne, bir tatlı bir tuzlu yapıp çocuklara dağıtıyor..Zaten 9 kişiler,yani anneler fazla yorulmuyor..Bende tatlı olarak bu kurabiyeleri,tuzlu olarak da  katmer poğaça yaptım.inşallah beğenirler..
   Ayrıca bu tarifimi Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği 45. hafta  evsahipliğini yapan http://yemekdefterim.blogcu.com/ 'a yani Nihal arkadaşımıza gönderiyorum,ve kendisine kolaylıklar diliyorum..

10 yorum:

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

harika olmuşlar kurabiyeler... uğur böceklilerden aldım... ellerine sağlık arkadaşım...güzel bir hafta diliyorum...

yeşim dedi ki...

çok güzel olmuşlar filizcim.eline yüreğine sağlık.güzel bir gün diliyorum.öptüm.

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık ne kadar güzel olmuşlar sevgilerimle

serpil'in mutfağı dedi ki...

ellerinize sağlık harika kurabiyeler.

Işıl dedi ki...

ELİNE SAĞLIK ÇOK ŞIK OLMUŞ BLOGUMA ZİYARETİNİ BEKLERİM

pelince dedi ki...

Kuzucuklara afiyet olsun,eminim çok beğenmişlerdir...

Adsız dedi ki...

canım bu güzel tarifin yayında.çok teşekkür ederim ellerine sağlık.
beklettiğim içinde kusura bakmazsanız sevinirim.selamlar gene beklerim

http://yemekdefterim.blogcu.com/

atesböcegi dedi ki...

ay ne hos görünüyorlar. ellerine saglik Filizcigim nefis olmuslar nefis. görüntü süper tadida o sekildir. öpüyorum seni canim.

made in funda dedi ki...

eline sağlık canım.harikalar..

Adsız dedi ki...

Etkinliğe katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.
yemekdefterim.blogcu