16 Kasım 2009 Pazartesi

SİNANGİL UNLARIM GELDİ:))

Çok mutluyum,blogum sayesinde gelen ilk hediyelerimi bugün aldım..Öncelikle Sinangil ailesine çok teşekkür ediyorum,benide bu güzel tatlardan mahrum bırakmadılar,kalitesine ve lezzetine güvendiğim sinangil unlarından bir çok tarif denemek için sabırsızlanıyorum..

Sinangil Türkiye’nin lezzet markası olarak, 1963’ten bu yana gıda sektöründe hizmet vermektedir.
Türkiye’nin ilk paket ununu piyasaya süren Sinangil, 2008 yılı itibari ile perakende ürün grubunda; çok amaçlı paket un, özel amaçlı paket unları, kek unları, fonksiyonel unlar, hazır ekmek karışımları, pişirme yardımcıları, glütensiz un ve endüstriyel ürün grubunda;
Kek miksleri, pastacılık toz karışımları, garner ekmek karışımları, power ekmek karışımları satışlarını yaparak, 2004’ten bu güne artan pazar payı ile çalışmalarına devam etmektedir.

(Bana gelen mailde sinangil bir proje başlatıyormuş ve bana geldiği şekliyle altta aktarıyorum...)
Biz Sinangil olarak “Lezzet Ustalarıyla Buluşma” olarak tanımladığımız ve blog sahibi olan, yeni lezzetleri keşfetmeyi ve paylaşmayı seven kişilerle iletişime geçtiğimiz bir proje yürütmekteyiz.
Yüksek kaliteden ödün vermeden üretilen ürünlerimizin siz değerli lezzet ustalarının elinde mükemmel neticeler yarattığının farkındayız. Bu nedenle düşünce ve yorumlarınızla bu projeye katılımınızın büyük önem taşıdığına inanıyoruz. Bu tarz çalışmalar sayesinde daha leziz sonuçlar elde edileceğini ve bu lezzetlerin daha geniş kitlelere ulaşma imkânı bulacağını düşünüyoruz. Bu amaçlarla gerçekleştirdiğimiz çalışmamıza sizlerin de katılımınız bizleri memnun edecektir. Sağlıklı ve lezzetli günler dileriz...
Ayrıca yine bu proje kapsamında eğer uygun görürseniz, size özel olan kendi keşfettiğiniz tariflerinizi sizin adınızla ve belirlediğiniz tarif ismiyle yakında tamamlanmış olacak olan sitemizde yayınlamak ve daha geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlıyoruz.(Bu konuda size özel olan tariflerinizi, belirlediğiniz özgün tarif ismi, dilerseniz kendi isminiz ve bloğunuzun ismi, ürün resimleri, malzemeler, hazırlanışı, eğer gerekli görürseniz öneriler-servis önerileri şeklinde lezzet@sinangil.com.tr adresinden bize ulaştırabilirsiniz.)(ALINTI)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

güle güle kullan filizcigim.güzel tariflerini bekliyoruz.

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merhaba unlarınız güle güle kullanın afiyetle yiyin

sevgiler

pelince dedi ki...

Canım afiyet olsun,bende ekmek yaptım hemen :))

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

afiyet şeker bal olsun komşucuğum...yeni tarifler bekliyoruz... ellerine sağlık şimdiden...

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok guzel boyle bir sey dusunmeleri
Bende aldim ayni mail'i bekliyorum
Bakalim neler hazirlanacak bu guzelim sinangillerle
Sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

mutlu mutlu kullan hediyelerini canım:)
nefis tariflerini bekliyoruz
öptümmmm

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım güle güle tüket...

Hatice dedi ki...

merhaba Filiz, muffinlerin yayılmasını sormuşsun, ben muffin kalıplarının içine muffin kağıtlarını yerleştirip harcı öyle döküyorum, yayılma problemi olmuyor, bir de böyle dene istersen.

hediyelerini güle güle kullanıp, lezzetli tatlar hazırlaman dileğiyle...

sevgiler...

atesböcegi dedi ki...

ohoooo... Filizim bakiyorum bereket yagmis evine. Hadi güzel güzel mamalar yapta bu ürünlerle agiz tadinla yiyin... Eeee... paylasirsin artik bizimle o enfes tatlari.
Demek zor bir dönem geciriyorsun. Ah bilirim bendimde basimda var. Kayinvaldene acil sifalar diliyorum canim.
Hediye dedinde... Filiz yazin gönderdigim bir kücük hediye paketim ulastimi sana?
Hadi öpüyorum tatlim...